Kvser duygu54 bende korkuyorum hep negatif görmekten o yüzden bekliyorum inşallah geçer inşallah vardır 🤲🏻 Evde kaset testin varsa bir onu dene canım
Kvser duygu54 ondan yapıp bakalirsin yumurtalaman erken olduysa çıkar . Geç döllenme varsa çıkmaz canım inşallah vardır güzel haberlerini bekliyorum haber verelim birbirimize 🍀
duygu54 Kvser ben yaptım işte adetime 10 gün varken çok silikti bu sabah tekrar yaptım daha koyuydu ama 8 aralı adet tarihim
Kvser duygu54 tebrik ederim canım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim 🤲🏻Bizede dua edermisin bende bekliyorum belirtilerin nelerdi
Kvser duygu54 benim de arada oluyor sol tarafım genelde karsık ağrısı da sanki tüplerimi biri cekiyor gibi oluyor . Birde göğüs ucum bu sabah sızlıyordu birde bıçak giriyor gibi ağrı girdi 🥺 inşallah vardır rabbim baksın yüzüme 🤲🏻
Bccsn Kvser pek bir belirtim yok açıkçası kabuzlık var biraz yorgunluk ve uykum oluyor ve hafif sürekli bel ağrısı. Erken gebelik testi sipariş ettim Sizin var mı? Umarım sonuçlarımız pozitif çıkar🤗🤗
Kvser Bccsn benimde hafif arada gelen bel ve karsık ağrım hafif göğüs ucum ağırıyor . Birde sürekli uyuyorum . İnşallah sizde bende pozitifi görürüz 🤲🏻
Ozlem42 Bendede aynı adet sökülme agrısı gibi degil 3 gün var adetime 10 gündür karnım agrıyor du adet agrısı gibi Ama 2 gündür sadece sol kaşığım be belim agrıyor sanki bişey batıyor gibi ve iştahım kesildi akıntım var bu kadar