duygu54 Selamlar, bat 8 Aralık olan var mı ? Ve erken gebelik testinde 10 gün önceden hamile olduğunu öğrenen var mı?
duygu54 aras19191919 ben 29 kasımda yaptım çok silik çizgi çıktı emin olamadım bugün tekrar yaptığımda biraz daha koyulaşmıştı çizgi adetime daha 1 hafta var
Nihan_35 duygu54 erken test yaptım negatif 2 gün gecti gene yaptım gene negatif ama bel kasık ağrısı gelen giden yok🙄
Nihan_35 duygu54 evet şimdi yaptım erken gene negatif ama eczane geç döllenme yada küçükse çıkmaz dedi bilmiyorum kesin sonuç diyen de var demeyende
duygu54 Nihan_35 Nihan_35 kaç gün geçti peki bence çok geçtiyse ve şüpheleriniz varsa kan verin en doğru sonuç o
Bccsn Kvser pek bir belirtim yok açıkçası kabuzlık var biraz yorgunluk ve uykum oluyor ve hafif sürekli bel ağrısı. Erken gebelik testi sipariş ettim Sizin var mı? Umarım sonuçlarımız pozitif çıkar🤗🤗
duygu54 Nihan_35 adet gecikmesinde normalde çıkması lazım ama geç döllenme olaylarını pek bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem sizi aman kan testi yaptırın orda net belli olur
duygu54 Kvser anladım inşşallah hayırlısı olsun hakkımızda ben bugün kan testi vermek istiyorum eşimden gizli bakalım gidebilirsen kafam almak bullak oldu
Kvser duygu54 bende korkuyorum hep negatif görmekten o yüzden bekliyorum inşallah geçer inşallah vardır 🤲🏻 Evde kaset testin varsa bir onu dene canım