yarenaygk34 FerdaH53 16. Haftayı bekleyecez mecbur inşallah o zaman gösterir tam cinsiyetini benim ilk gebeliğimde asla oğlum açmıyordu bacaklarını kitliyordu ulturasonda arkasını dönüyordu beni ne rahatsız ediyorsunuz der gibi doktorum bir gün uğraştı yarım saat en sonunda gösterdi
FerdaH53 yarenaygk34 yaa bak sen kız gibi nazlanmis çok fena 😂 benim kız hemen acivermisti 😂 bende merak ediyorum valla bakalım ne çıkacak
bukusum yarenaygk34 bende erkek gordum ruyamda. Benimde 5 yasinda oglum var. Saglikli olsunlarda. Haftaya 2 li teste gidicem bakalim ne diyecek doktorumuz
FerdaH53 bukusum hayırlı olsun benimde Dr dedi ama ben test yaptırmayi düşünmüyorum ilkinde de yaptırmadım
yarenaygk34 FerdaH53 zaten tipi de kıza benziyor teyzesi bir kirpikleri var sanki takma ağzı burnu küçük minyon gören hep kız zannediyordu bir buçuk yaşına kadar kesmedim saçlarını herkes kız sanıyordu arkası kız diyorlardı da bakacaz artık
FerdaH53 yarenaygk34 Ay hadi inşallah benimkide erkekge beziyordu 😂😂😂 gören erkek dedi ama şimdi sarışın bombam var 😍 hadi bakalım ezgi inşallah gönlümüze göre olur
Nehirimmmmm yarenaygk34 yani kıza benzeyince kız mı olur arkası, bnm kızım aynı erkek gibi herkes erkek sanıyor oğlum olacaktı kaybettim şimdi yine hamileyim istiyorum oğlum olsun bakalım hayırlısı artık
yarenaygk34 FerdaH53 amin diyelim canım cinsiyeti öğrenince paylaşırım burdan daha da var 22 aralıktan sonra gel dedi doktorum
FerdaH53 yarenaygk34 olsun iletişimde oluruz gene bende 9 Aralık’ta gidicem ama cinsiyet belli olmaz heralde şuan 11 haftlik 12 gircez
Zarinzemzem FerdaH53 iki kizim bir pglum var iki kizim da bulanti vardi erkek de Yok tu . Simdiki hamileligimde bulanti Yok ama her hamilelik degisik derler Kismet nasip
yarenaygk34 FerdaH53 bizim cinsiyetimiz belli oldu canım hemen gösterdi açtı bacak arasını erkek zaten 11. haftada %90 demişti doktorumuz hayırlısı olsun sağlıkla gelsin inşallah
Happymommy 9+5 iz 30 haziran gösteriyor app’de, doktor da 30 haziran dedi. Çok isterim yengeç burcu olmasını da, kısmet aceleci davranırsa haziran ortası olur
GriMavi Happymommy benimde tam 20 haziran gösteriyor 1 gün daha beklersem yengeç burcuna geçicek bende ona dua ediyorum 🙈😊😊😊 kendim balık burcuyum yengeç le cok iyi anlastıgım için istiyorum
Flzflzbade Haziran bebekleri için nasıl alışveriş yapacaksınız kızlar aklım karışıyor yeni doğan setleri genelde uzun kollu kısa ikili takımlardan alsak üşürler gibi geliyor, uzun kollu herhalde giydirmek gerekir kafam çok karışık 😂😂
FerdaH53 Flzflzbade uzun kollu illaki alınıyor ince güzel takımlar var aslında lugginin takımları hele e bebekte olması lazım o marka