FerdaH53 bende haziranın ilk haftası doğum olacak gibi görünüyor inşallah Allah’ın izniyle 6 gün sonra cinsiyeti öğrenecem, o kadar çok merak ediyorum ki bi kızım var çok istiyorum birde oğlum olsun, ama kız hissediyorum gibi bakalım hayırlısı ile Rabbim gönlümdekini nasip eder 🤲🏻🤲🏻