ipekgul Canım fitilin kalıntıları gelmiştir doktor benm açıkkahve akıntıma bile için rahat olsn koyu kahve, pembe, kırmızı,mor renkte gelmedikçe bişi olmaz demişti
Dnfrn ipekgul ıns ama ınss öyledir bende suanda öyle düşünüyorum yada kötü bişi olmasın diye öyle düşünmek istediğim için buna kendımı ınandorıyorum😔😔
Damla________ Dnfrn bana akıntı gibi geldi ama çünkü fitili de genelde onun icin enfeksiyon icin veriyorlar yinede randevunda sorarsın kan gelmedikçe çok takma bu gibi şeyler dogal ben kısmetse yarın 9. Aya giriş yapıcam doğal dedim ferah tut gönlünü ki öyle olsun insallah
Dnfrn Minamom kaşıntım yok hiç bişiyim yok hamılelık boyunca mıdem bıle bulanmıyor cok şükür bir ıkı gundur gelıodu bu sekıl kurularken elıme bende pecete cok ıslandıgı ıcın parcalınıyor sanıyordum 😔😔
Meltem23 Dnfrn Aynı şey bende de oldu. Progestanı vajinadan alınca ilacın kalıntıları geliyor. İlacı aldıktan sonra bir süre ayağa kalkmamaya çalış.Geçmiş olsun 🤗
Dnfrn Meltem23 cok tesekkur ederım ınss oyledır ben bırakıları bır kac gun olmustu ama sımdılerde boyle bıraeyle karsılastım yınede onun kalıntısımıdır
Dnfrn Damla________ cok trsekkurler cok saolun ıcımı rahatlattınız brn de hemen 9 uncu ayıma glsem hemen keşke😔😊😊
Meltem23 Dnfrn Muhtemelen onun kalıntısıdır. Arkadaşlarında söylediği gibi rengi pembe, kırmızı, kahverengi değilse hiç sıkıntı yapma. Bir şey yoktur Allah ın izniyle. Ki ben şuan adet görür gibi kanama oluyorum bebekte sıkıntı yokmuş o halde bile.
Elizz Sarı, beyaz bu tarz akıntılar normaldir. Korkulacak birşey yok. Kanlı ve kahverengi akıntı olmadığı sürece içiniz ferah olsun. Ama akıntınızı bir daha ki kontrolünuz de doktorunuza söyleyebilirsiniz belki bir tedavi uygular. 🙂
Dnfrn Elizz akıntının pecete gıbı olması ve vajınamda hala tıkamışcasına olması benı endıselendırdı😔😔
Damla________ Dnfrn doktordan iyice öğrenmeden sormadan asla canini sıkma en doğrusu bu olacağına varır sen önlemini alırsın Allah’a kalır gerisi insallah güzel geçer diğer aylar 🙏
Dnfrn [bilinmeyen] jelden kullandımm pecete gıbımıydı sızınde korkunctu o yuzden panık yaptım bıde hamılelıgım boyunca yalnız gecırecegım ona alısma psıkolojısıylr ıyıden mafoldum 😔😔 cok tesekkur ederım
Elizz Dnfrn Korkma canım kullandığın fitilden kaynaklı 🙂 ben hem hapni hem fitilini kullanmıştım. Korkma sakin ol moralini yüksek tut ve bol bol ayaklarının altına yastık koyarak dinlen 🙂
Dnfrn Beni yanlız bırakmadıgınız ıcın ve derdıme hemen kostugunuz ocın herkese sonsuz tesekkur ederım🙏🙏
Dnfrn Meltem23 cok tesekkurler rabbim senınde tğm annelerinde yardımcısı olsun senınde bir an once kanaman biter inş🙏🙏
Dnfrn [bilinmeyen] cok tesekkur ederım keske uyarsaydı gercekten ben cok korkuyorum herseyden dahada korkak oldum gitgide o yuzden hemen negatif dusunuyorum hakkını helal et için cok rahatladı😊