@Sirius52 benim annemde ordu Aybastı li canım ilk doğumun herhalde once kendi sancin gelsin diye beklemişlerdir devlet hastanesiyse sana suni sancı verirler eğer açılman olursa normal dogurursun açılman olmazsa sezeryan a alırlar korkma rahat ol hazırlıklı gidin hastaneye günün dolmuş çünkü