Kizlar ben küçük bir ilçede oturuyorum burdaki doktor doğum yaptırmıyor burda pazartesi 41 haftalık olucam doktorda dedi ki pazartesine kadar gelmezse orduya gidersin dedi şimdi ben yarın gitsem acaba doğuma alırlar mi beni bebeğin kilosu 3750 yarın mı girmeyelim yoksa pazartesinimi bekliyim