Zeynocemre beni de yoğun bakıma kaldılar 32 haftalık erken Doğum riski yüzünden bütün gece uyuyamadım biri bitiyor diğerini doğuruyorlar ☺️ Sabaha kadar normal Doğum çığlıkları kesin normal doğurmam dedim ben o kadar da bağıramam öyle de olamam herhalde çok zor geldi bambaşka biri oluyor o çığlıkları atan herhalde ☺️