ZeykemKaya
Zeynocemre
Merhaba 😊doğum yapalı 50 gün oldu dünyanın en güzel tecrübesi bence. Evet acı çekiyorsun ama sonu mükemmel. Bağırmamak elde değil ki kesinlikle kendinizi kasmayın bağırın derim kolaylaştırıyor doğumu. Bende korkuyordum sonra dedimki bilmediğin bir şeyden neden korkuyorsun o an gelince nasıl karşılayacağın bu acıyı ağrıyı yani sancini kasilmayi aslında bunu bilinçli yapın derim. Gerisi geliyor emin olun. Akşam 6 da sancilarim başladı 03:30 da suyum geldi oyle gittim hastaneye 08:45 te dunyanin en guzel tadını kucağıma verdiler. Boncuk boncuk bakan gözleri görünce çektiğiniz o acıya şükrediyorsunuz yemin ederim. Bugün deseler yine normal doğum yaparım. Her kadının yaşaması gereken birşey bence. Çok şey katıyor insana. Kadın olduğunu hissettiren bir şey. Korkmayın sizi mutlu edecek hayatta en çok seveceginiz o minik geldiginde hersey bitecek 😉😋