Aysegulada Rumeysabahdr bende sigara cok içiyordum ilk ayımda bırakamadım 1 1bucuk ay içtim sonra bi anda bıraktım zaten sürekli bişeyler yedigim için canım istemiyor bırakcam demedim öyle bi gün içmedim içmeden durabiliyomuşum demekki dedim şimdi 16+2 bi kere eşimle tartışınca canım istedi içtim ama sonra vicdan yaptımm hala içmiyorum😂
Rumeysabahdr Dmllale kaçıncı haftada bulantı oluyor bazıları her insana göre bulantı olur olmaz diyorlar
Rumeysabahdr kedivebebekannesi5555 inşallah bırakırım ya sinirleniyorum agresif oluyorum içmeyince Şu bulantım gelse de tiksinsem diyorum
fatma_ipek Hamileliğimi erken haftalarda öğrendim ve başlarda fazlasıyla sigara tüketiyordum zararlı olduğunu bile bile kendimi saçma sapan birşey olmaz diye ikna ederek hamilelik ilerledikçe günde 1-5 arası içmeye başladım detaylı ultrasondan sonra gebeliğimin riskli olduğunu öğrendim ve gerçekten en ince detaya kadar araştırınca suan riskli olması durumun en önemli sebebi SİGARA. Size tavsiyem bırakmak için sigaranın bebeğe ve size olan zararlarını tüm detayları ile araştırın. Riskleri gördüğünüz anladığınız zaman beyniniz bırakmak için kendini ikna ediyor.
Bebiscann Rumeysabahdr ben doğumdan sonra içeceğim diye yemin ettim, bi huyum vardır hayatta yeminimi bozmam, ve ağladım sıkıldım daraldım ama içmedim şükür şimdi bebem doğdu içiyorum artık, ben böyle bi yol buldum başka türlü bırakamazdim
Betulpoyraz Bende 4 hafta 5 günlük hamileyim ve günde nerdeyse 1 pakete yakın içiyordum . 5 gün önce hamile olduğumu öğrendim ve ogrendigim günden beride günde en fazla 2 tane içiyorum. Ya da winston white diye bir sigara var zifir 1 zaten çekince gelmiyor kendini oyaliyorsun. Yarıya gelincede bunla mi uğraşıcam deyip atıyorsun deneyebilirsin. Birde sigara isteğin gelince su iç kesiyor. Seni çok iyi anlıyorum 5 gundur sigara icicem diye ağlıyorum resmen ama yapacak bisey yok ya çocuk yapmayacaktık ya sigarayı bırakacaktı biz yavaş yavaş bitiririz inan. Kendine de çok yüklenme baskı altında daha çok zorlanıyor insan. Kendine de ki 2 haftada azaltıp bırakıcam ama 2. Haftanın sonuna geldiğinde mutlaka bırak.
Papatyam2 Rumeysabahdr bende 5 haftalık hamileyim ama hiç bırakamıyorum ama azaltmaya çalşyorum günde 4 tane onu bile içerken düşünüp direk yarıda söndürüyorum keşke tamamen bırakabilsem hiç birakabileceğimi sanmıyorum bağımlı değilim sanıyordum bide cidden bağımlı olmuşum o kadar zorlu yollarla gebe kalmama rağmen tüp bebek tedavisi oldum kendime çoook kızıyorum içince bile kalbim küt küt atıyor huzursuzlanıyorum Korkuyorum ama olmuyor işte ya bu nasıl bi illetir keşke hiç agzımı bile sürmeseydim.😔😔😔
Aleyncarla Papatyam2 kendinize bunu yapmayın kızlar İçiyorsanız içiyorsunuzdur bende hamileyken içtim günde 10 taneye kadar 36. Haftamda eşim iflas etti hamile hamile karakol mahkeme kapılarında paket paket sigara içtim doğum yapalı 6 ay oldu ve kızım sapa sağlam bu suçluluk psikolojisini çok iyi biliyorum özelliklede bebeğime kıyamam bıraktım yorumlarını okurken hüngür hüngür alıyodum bebeklerimiz allaha emanet kendinizi strese sokmayın azaltın en aza indirin yapabildiğiniz kadar siz onun annesisiniz kimse sizden daha iyi değil 👍🏻