Bende hafta 25+0 ama bebiş 8 gün önden gidiyor. Akşamları özellikle fena halde geriliyor karnım bebeğin hareketleri de rahatsız ediyor bazen uzun bazen kısa sürüyo gerginlik ama genelde uzun sürüyor. Eşim tekmelerin şiddetinden korkar oldu😁 sıvı fazlalığı var ondan mı bu kadar gerginim derken genelde varmış aynı sıkıntı 🥴