Mucizem_211 Ben de 26+0’dayım en başından beri rahim ağzını komple kapatıyor. Yaklaşık 20 gün önce lekelenmem oldu o günden beri sadece yatıyorum wc dışında kalkmıyorum. Sizin de bol bol dinlenmeniz gerekir. 🙏 ilk lekelenmede ben de çok ağladım ama doktorum stresin daha çok zarar vereceğini söyledi. Şimdilerde daha sakinim, sadece erken doğum riski oluyor, mecbur durabildiği kader durmasına çalışacağız 🌸 Kanamanız olmadıysa korkmayın bol bol dinlenin.