Arkadaşlar bugün kontrolle gittim doktorum herşeyin normal olduğunu söyledi fakat plasenta previa varmış bebeğin eşi aşağıdaymış buda riskli gebelik dedi doktorum 24 haftada yukarı çıkabilir dedi çıkamayada bilir bu durumu yaşayan var mı yaşayan varsa kaçıncı haftada yukarı çıktı yada kaçıncı haftada doğum yaptı bilgisi olan lütfen yazsın benim tüp bebek çok korkuyorum 😔