Ben 39+1’im. Bugün ilk defa çatı muayanesi oldum. Hiç açılmam yoktu bugüne kadar ama bugünkü muayene ve müdahale ile 1-2 cm açtım dedi ebe. Evet doktorumun ebesi hususi muayanehaneye geldi ve o birebir muayene etti. Lekelenme olabilir bugünden sonra, endişe etme dedi. Valla muayeneden beri baya baya kan geliyor.
Acısına gelince. Ben sıfır endişe ile oturdum koltuga. Sanırım bu muayene dair daha önceden hiçbir fikrim yoktu diye, herhangi bir endişem yoktu. Ama kendimi kasmış olmalıyım ki, canım acıdı itiraf edeyim. Doktorun yardımcısı, nefes al ver dedi, uydum söylediklerine. Biraz o an hafifledi gerçekten de. Eğer kasmasaydım daha az acıyabilirdi. Ama sıfır acı olacağını da hiç sanmıyorum. Belki de 1-2 cm açmaya çalıştığı için de acıdı, bilemiyorum. Buna dayandıysan normal de doğurursun dedi ebe :) biraz kemik basık evet ama doğum esnasında o açılıyor zaten dedi. Normale engel bir durum görmedi. Mesudum :)