Daha dün çatı muayenesi oldum 38+3 teyiz, hiç acıma olmadı, hatta hiç açılma bile olmadığını söyledi doktorum, korkulacak bir şey yok rahat olursanız, hatta lekelenme falan olabilir demişti hiç öyle bir belirti bile yok,sancı falan da olmadı sonrasında