Ozie1993 Rabiakosee normalde doğurmam lazımdı 😅😅 40+7 olduk 9 ay 10’gün doldu geriye kalan 9 günlük sürenin 5. Gününde hastane yatışım yapılıyor suni sancıyla gelecek inşAllah oğlum 😩
Kbracoskun iremcannn1907 evet ters pozisyonda dönerse normal düşünüyoruz bakalim sen nasıl düşünüyorsun 🌸☺
Gulsen54 Minikpanda6 Benim de 9 mart ama normal beklediği için doktor uzattı sanırım ilk gebelikte doğum açılma geç oluyor demişti aile hekimliğindeki ebe benim ki kız bebek, kız erken oğlan geç doğar diyorlar artık hanımefendinin keyfini bekliyeceğim 🥰