Doğurdum 6 ay geçti bile inanın hiç anlamadım bende sizler gibi böyle şafak postları açardım ama emin olun zaman çabuk geçiyor. Çooook da güzel bir duygu, hiçbir şeye benzemiyor. Ama hamilelik günleri de özleniyoe o ultrason heyecanı gün saymak karnındaki hareketler çok özleniyor. Her anın koymeti farklı her dkaikanın tadını çıkarın acele etmeyin. Hepsi geçecek. Umarım hepinizin su gibi kolay doğumları olur. Ben iki gün suni sancı aldım 3. Gün spinal sezeryan oldum ve hemen sütüm geldi akşamına ayağa kalktım sezeryan kötü diyenlere kulak asmayın sonuçta önemli olan kavuşmak ve süt meselesi de tamamen bünye ile alakalı. Sorusu olan varsa seve seve cevaplarım 🙂 tavsiyelerim çok var ama bebiş durmuyor 😂 sağlıkla kavuşun inşallah hepiniz 🧡🧡🧡🧡