Minik1Civciv Beyza-M ben bilmiyorum ablamda babamda ve erkek ikizimde var bende var mı yok mu bilmiyorum her ihtimale karşı doktoruma söyledim ecopirin verdi şu an 9+5 im hamile olmadan önce keşke baktırsaydım devlette siz hamileyken nerde yaptırdınız yapıyorlar mı
Beyza-M Minik1Civciv ben hamileyken yaptırmadım. 2 ay önce bebeğimin kalbi durmuş o yüzden kürtaj oldum. İlk bebeğimdi. Doktor bu daba aynı şey yaşanmasın diye test yapalım dedi. Özel hastaneye gidiyorum. Özel hastanede yaptırdım 25 gün içinde çıktı sonuçlarım dün aldım. Devlette de yapıyorlar ama 2 3 bebek kaybından sonra ilk kayıpta yapmıyorlar malesef. Bende mecbur özelde yaptırdım testlerimi
Seda5892 Beyza-M bende sadece 1 heterozigot fazla var gerisi aynı seninle canım. Hamile olduğumu öğrendiğim an kan sulandırıcı başlamam gerekiyor. benim
Ezginur35 Benim de belli değil sonuçlar daha çıkmadı iki düşük yaşadım coraspirin kullanıyorum öğrendiğimden beri ve altıncı haftadayım eğer yüksek düzeyde pıhtı durumum varsa artık çok geç olabilir bebek için😕😔
Beyza-M Ezginur35 İnşallah bir sıkıntı olmaz canım içini ferah tut rabbim nasip ettikten sonra bir problem olmaz. İlaçlarına ignelerine dikkat et kullan
Seda5892 Beyza-M inşallah canım. Oğlumda hemen başlayıp kullandım şimdi yine hamileyim inşallah sıkıntısız ilrrler
Beyza-M Goncazafer nasıl peki canım iğnenin faydası oluyor mu? Ben bir kayıp yaşadım sonra hemen yaptırdım. Aynı şeyleri yaşarım diye korkuyorum
Goncazafer Beyza-M ben iki tane kayip yasadim antifaktor xa diye bi test var onu yaptiriyorum Her ay.ilac yeterlimi diye.o sonuc 0.350 nin uzerinde olmali eger uzerinde degilse ilac artiriliyor .ben once 4000×2 kullanıyordum yetmiyordu sonra artirildi doz
Goncazafer Blossom00 evet tam Dort saat sonra ayda bir bakiliyor ilk gebeliginizi Ogrendiginiz gun bakiliyor sonra besinci haftada sonrada ayda bir bide bana gebeligimi ogrenmeden reglime bi hafta kala ignelere basla demisti hoca