Canım benim de 4 yerde heterozigot var yanı pıhtılaşma bende 6. Aylık bebeğimi kaybettim kalbi durmuştu sonra işte bu testi yaptırdım doktorum bende korunmayı bırakınca aspirin başlattı suan hamileyim ilk 3 ay hem aspirin hemde oksapar iğnesi kullandım suan sadece iğneyle devam ediyorum doguma kadar iğneye devam dedi doktorum senin doktorunda senin sonuçlarına göre bi tedavi uygular