Kızlar sizlerinde hastane fiyatları değiştimi benim geçen ay 3750 normal doğum ücreti Ocak ayına kadar zam olmıcak demişlerdi fakat bugün bi gittim ki normal doğum ücreti 4500 doktor çağırma ücretide 1000 liradan 1200 çıkmış çok sinirim bozuldu 37 haftalık hamileyim kaç kere sordum fiyat değişcekmi diye her seferinde değişmicek demekerine rağmen değişmiş bugün doktorumdanda memnun olduğum için değiştiremiyorum sizler ne durumdasınız