Nlgn43 seherdgr bende çok yedim kabızlık olmuş sancım tutmuştu dikkat edin yemede muz kabızlık yapıyormuş ☺️
Hst_sena seherdgr Aşırıya kaçmamak gerekir tabi ama ben bol meyve tüketiyorum. Mandalina benim favorim. Muz da şekerli baya. Kilo kilo yemek doğru olmayabilir. Ama başka şeyler/ yemekler mide bulandırıyorsa yiyin.