Terazi90 bende 25 3 oldum herşey güzel ama oturamıyoruum batıyo sanki bana bişi hareketleri bazen güzel bazen sessiz ama daha belirgin degil çok aktif bi insanım sabahtan akşama kadar yoruluyom yemek bulaşık günde 3 ögün yika ye ek hazırla bugünde kızımın kıyafetleri vardı yeni dogan oglum olacak ama mavi yeşil olanlar falan vardı onları yıkadım sararmışlar çok çıkmadı ama evde kullanmak için idare eder27 de şeker yükleme testi var inşallah normal olur