Tgclvnt siz 8 haftalık tınız dımi pardon, benım o zamanlar her gun her saat agrım oluyordu hc gecmıyor du geceleri mahfoluyordum agrı benı uyandırıyor acile gttım progestan yazdı doktorum düşük tehliken var dedı ama hc kanamam olmamıstı adet sancısı cekıyordum resmen her dakıka lavobaya gdıyor dum kanamam oldu mu dıye 11. Haftama dogru azaldı