Nurcngel bende fuat Demir’e gidiyorum okadar memnunumki her gittiğimde çok mutlu olaraka dönüyorum evime şimdi Doğuma az kaldı ben sezaryen istedikçe sakin sakin beni normal doğuma ikna etti fuat beyden önce rengin hanıma gidiyordum ama medicanaya geçince herşeyi tahlile dökmüşler bide rengin hanım hastasını tatmin etmiyor