Acuka Selam kızlar. Konya’da özel olarak normal Doğum teşvikli doktor arıyorum. Anıt hastanesi tefrika hanım ve medicana rengin hanım arasında kaldım özellikle bu doktorlara gidenlerden fikir istiyorum
Mus-sak Acuka Selçuklu Hastanesi Nil Hanım ,, Anıt Hastanesinin Ultrason Cihazı Arızalı Ne Kalp Sesini Dinletebiliyor Doktor Nede Ultrason Çıktısı Verebiliyor 🤦🏻♀️
Mus-sak Acuka EVet Normal Doğum Yaptı , Çok Memnun Kaldı Bende Çok Beğendim İlgiyi Ve Alakayı Görünce Doktoru Ve Hastaneyi Değiştirip Bende Nil Hanıma Gitmeye Karar Verdim
nurrrrrr MerveDmn bende güler hanım a gidiyorum . ne kadar a yaptın canım doğumu. memnun musun güler hanımdan
MerveDmn Acuka Evet doktor zaten çok tatlı dilli ebeler falanda öyleydi sürekli canım tatlım şimdi şunu yapacaz şöyle olucak diye her aşamada bilgilendirdiler falan memnun kaldim ben
MerveDmn nurrrrrr Doğum 1400 ida parası falan filan 1500 ü buluyor ben memnun kaldım şükür herşey iyi ilerlerdi
Efruzelvineren Nurcngel bende fuat Demir’e gidiyorum okadar memnunumki her gittiğimde çok mutlu olaraka dönüyorum evime şimdi Doğuma az kaldı ben sezaryen istedikçe sakin sakin beni normal doğuma ikna etti fuat beyden önce rengin hanıma gidiyordum ama medicanaya geçince herşeyi tahlile dökmüşler bide rengin hanım hastasını tatmin etmiyor