Yani madem yüksek paralar varsa ortada hakkımız çünkü zaten az bir şey kazanıyoruz, şubattan beri aynı okuldayım çıkışım yapılmadı gözüküyor ama tabi üç ay tatil olunca e devletten baktım da çıkış yok ama tekrar giriş yapılmış gözüküyor martın sonuna kadar devam edicem inşallah bir sıkıntı olmazsa