Elifjanine Tazeanneeeesi2507 evet hatta bugün doktorumdaydım haftaya gel çalışabilir raporunu vereyim dedi. Yavaş yavaş gidip geliyorm derslerimi de oturarak anlatıyorum 😇
Dryakbts Arkadaşlar bende agnı şekilde ücretli öğretmenim. Normalde 32. Hafta çalışamaz raporu alacaktım ama maalesef erken çıkmam gerekiyor. 28. Haftada doktorum ayrılmam gerektiğini söyledi. Heyet raporu alırız dedi. Bu sizce bizim için geçerli olur mu
Lulikli Dryakbts canım sgkyla bi görüş doğum paran yanmasın. Ben de yapıyordum problemler yüzünden ayrıldım. Rapor param yanmasın diye 32den 1 hafta önce başka yerde sigorta başlatacağım çünkü 90 günüm var
ayfer69 Merhaba arkdaşlar bende 6 haftalık hamileyim ücretli öğretmenlik yapıyorum ama haklarımı bilmiyorum siz bilgilendirir misinşz lütfen
Tazeanneeeesi2507 Ozken1 maşallah hocam darısı başımıza kolay geçer inşallah bizimde o haftalarımızda
Yasom17 Ben de yapıyorum şu an 17 haftalığım, ikinci dönemde devam edeceğim, şeyi soracaktım bu yarıyıl tatilinde kesinti oluyor ya o 90 günü etkiliyor mu nasıl olacak anlamadım onu
Elifjanine Yasom17 son bir sene içinde 90 gününde bahsediyor eğer son bir sene içinde en az 90 gün çalışmış olursanız sıkıntı yok
Tazeanneeeesi2507 Elifjanine inşallah bize de nasip olur hocam 8 haftalığım şuan çok halsiz bitkin oluyorum ders anlatırken çok zorlanıyorum 😊