Yseliminannesi Kbrayankkk2 emzirmek tam anlamıyla korumuyor eğer gebelik düşünmüyorsanız başka bir yöntemle korunmalısınız
Yagmurdgdgn13 Kbrayankkk2 kişiden kişiye değişir bu canım normal ya da sezaryen fark etmiyo. Ben dogum yaptıktan sonra yani kırkımdan sonra 2 yıl regl olmam çocuğu sütten kestikten sonra olurum.
Minosmi Kbrayankkk2 o zaman doktora git adet görmediğini söyle ilaç veriyorlar oluyorsun zaten adetliyken takılıyor işte