Kahveli Ptttssse inşallah canim sende ayağa sorunsuz kalkarsan ertesi gün olursun taburcu 😊 Sağlıklı doğumlar 😊
sumeyyesevinc_ Didemmmmm benim doktorumda öyle dedi bebek kilo alırsa sezeryan dedide ben kabul etmedim sizin durumunuza kalmış bişi o sağlıla kucağınızı almayı Rabbim nasip etsin
Didemmmmm sumeyyesevinc_ ben sezeryan olmayacağım ilk başta suni sancı verecek en son durumda sezeryan olabilir dedi. Ama rahim de yumuşama var 4 gün içinde de oğlum kanala girer açılma olursa inşallah normal doğum olacak 🙏🏻🙏🏻
sumeyyesevinc_ Ptttssse aynen banada iki doz verdi hatta dediki bebeğin hareketleri bu iğneden sonra azalır korma zaten iki gün sonra geliceksin ben utrasyondan bakacam dedi