Ptttssse bende 39+6 haftayım 10 önce bebeğimin hiç bir sıkıntısı olmadığı halde doktorda bana aynı iğneden yazdı gelmeden 2önce yaptır gel Önlem için yapıyoruz dedi benimde kafam karıştı araştırdım öyle bir sıkıntı yoksa yaptırılmamalı denildi çokta bir bilgim yok doktorumu değiştirdim bende son haftamda bu doktorda iyiki yaptırmamışsınız önlem için iğnemi yapılır dedi