Nlgn43 kesinlikle hak veriyorum size emin olun. Bizim gittiğimiz doktor perinatolog yani kadın doğumun en üstü oluyo duymuşsunuzdur belki. 12. Haftada çıkıntı göremiyorum demişti şimdi yine gözükmedi epeydd baktı :) ama işte bununla ilgili cok olay duyduğum için ayrıntılıya kadar tam kendimi kaptıramıyorum 😂