Gozdealpu Bende 2 kere oldum korkacak bir şey yok Dua normal doğum istiyorsanız en baştan kadın doktorla başlasaydınız o zaman. Sezaryen olurken de ameliyathane de erkekler oluyor çıplak haldeyiz.
Dua Gozdealpu benim sorun değil elbetteki görecekler ama eşim çatı muayenesini bi anda öğrendiği için takıldı
YagizAsyaMom Zeynepnacar 17+2 oldum çok şükür gelebildik bugünlere😎. Seninde çok az kaldı değil mi sağ salim kucağına alıp haberlerinde verirsin buradan inşallah😊🤲
Zeynepnacar Imraninannesi kasılmalarım çok fazlaydı bi de çatı kemiklerim sızlıyordu. Acile o yüzden gitmiştim orda ebe söylemişti canım
Zeynepnacar YagizAsyaMom maşaAllah 🌸 inşallah canım, az kaldı çok şükür ⭐️ sende hayırlısıyla kavuşursun sağlıkla inşallah ☺️
Imraninannesi Zeynepnacar ay cidden mi. Benim de kasilmalarim çok fazla ama düzensiz. Çarşamba kontrolum var bakcaz artik
YagizAsyaMom Zeynepnacar duanı eksik etme muayneye geldik dün gece biraz sıkıntılı geçti korkuyorum valla 😔
Zeynepnacar Imraninannesi canım bugün doktorum 1 cm açıklık bişey değil normal dedi. Artık yavaş yavaş kasılmaların artıcak yalancı kasılmalar yerini doğum kasılmalarına bırakacak dedi :)
Yusufveannesi Zeynepnacar aynen de öyleymiş resmen kasabın altına yatmıştım o gün felaket zorlandım suyum geldiğin de hmn hastaneye gitmiştim kendi doktorum baktı sinek ısırığı gibi olmuştu
Zeynepnacar Dua yani başka bir doktora görün diycem de acilde canıma okudular. Kendi doktorum çok nazik davrandığı için hiç hissetmedim sen bilirsin 😊
Minigimkizzim Bana ayin 22sine dogum verdi 15gun kaldi ama hala cati muanesi yapmadi ayin 17sinde gel dedi bayramdan once goruselim dedi o zaman mi yapar acaba