Zeynepnacar Bugün çatı muayenesi oldum kızlar, burda okuduklarım biraz ön yargı oluşturmuştu bende. Ama korkulacak hiç bişey yokmuş, kendinizi sıkmayın çok rahat bi şekilde halloluyor🤗
Dua Zeynepnacar benim de eşim sorun yapıyor doktor erkek diye taktı kafasına nasıl halledeceğiz bilmiyorum başka doktora mı yaptırsan ya da ebe filan mı yapsa imkan varsa 🙄 sanki Doğumda görmeyecek valla ben kendimi unuttum eşimin tepkisini düşünüyorum akıl verin bana
Babytmr Zeynepnacar bende burda okuduklarımdan çok önyargılıydım geçen cumartesi oldum çatı muaynesini 36+4te yani gayet rahattı doktor derin nefes al dedi ve 1 dk bile sürmedi ztn ne ağrı acı hiç bişey hissetmedim yaptırcak olanlar kesinlikle korkmamalı 🤗🙈
Brcntyfr Zeynepnacar bugun kontrole gittim sancim ciktigi icin alttan muayene etti. sadece o bolgeye bakmayarak parmakla muayene etti cati muayeneside o sekilde mi acaba ? Bide aynen ben hic kasmadim kendimi bilgim dahilinde hic aci cekmedim bende.
Zeynepnacar Sibel01 normalde 37 38 de yapılıyormuş ama benim 1 cm açıklığım var diye doktor bugün yapalım dedi
Zeynepnacar Dua yani doğumu aynı doktor yaptırmayacak mı zaten, çatı muayenesinde doğumdaki kadar çok görmüyor doktor. 2 dk bişey
Gozdealpu Bende 2 kere oldum korkacak bir şey yok Dua normal doğum istiyorsanız en baştan kadın doktorla başlasaydınız o zaman. Sezaryen olurken de ameliyathane de erkekler oluyor çıplak haldeyiz.
mucizembenimmm Dua cnm eşin razı değilse erkek doktora bayan doktora gitseydin çünkü doğumunu o yapıcak başkası değil eşin belki aytıntılı düşünemiyo ama razı değilse değiştirmen gerekir çünkü mecbur değiliz sonuçta herkes kendisi seçiyo doktorunu bunu şimdiden halletmen lazım böle bi şey varsa
Zeynepnacar Babytmr aynen öyle canım, korkulacak bişey yok buraya çok abartarak yazılmamalı da aslında 😛
YagizAsyaMom Zeynepnacar ben burada hep okuyorum yok 4 parmağını soktu elinin yarısı iöerdeydi çok kan geldi fln 🤦♀️🤣 korkutucu yorumlara bakmayalım o zaman 😊
Zeynepnacar Abdjdj üç gün önce falan acile gitmiştim kasılmalarım olduğu için. Ordaki ebe bakmıştı alttan, o söylemişti canım
Yusufveannesi YagizAsyaMom bizzat bn yaşadım canım bn çok kötü bi ebeye denk gelmiştim çok Çan’ımı yakmıştı kendimi de kastım sabahına suyum gelmişti sezaryena alındım o yüzden
Zeynepnacar YagizAsyaMom hayır ya inan nefes alıp verdinmi hissedilmiyor bile. Doktor zaten eline kayganlaştırıcı sürüyor o da kolaylaştırıyor muayeneyi
YagizAsyaMom Yusufveannesi yaaaa ciddimisin demek ki kimisi nazik davranıyor kimisi haşin ama psikolojin mahvolmuştur değil mi🤦♀️
Zeynepnacar YagizAsyaMom canım kendi doktoruna yaptırırsan muayeneyi korkma. Bende acilde alttan bakarken rahatsız oldum çünkü cidden ebeler zorba davranıyorlar. Doktorumla sohbet ederek oldum kendini kasacağın hiç bişey yok Allahın izniyle
YagizAsyaMom Zeynepnacar benim daha var gerçi hemde baya var🤣 ama anladım ki acildekiler sallamasyon bakıyor. En iyisi dediğin gibi kendi doktorumuz
Yusufveannesi Zeynepnacar aynen de öyleymiş resmen kasabın altına yatmıştım o gün felaket zorlandım suyum geldiğin de hmn hastaneye gitmiştim kendi doktorum baktı sinek ısırığı gibi olmuştu