yigitege_annesi çatı ağrısı diyorlar sanırım kuzum ona , ben şeyim ağrıyor diyorm 😀 çok fena bir ağrı yani ne kaldırıyor ne yatırıyor hissettiriyor yani . Ama onun dışında şimdilik başka ağrım yok bel ağrısı oluyordu onu çözdüm iş yapınca ağrıyormuş yoksa mınık kızımdan ötürü degılmıs 😀❤️