Ceysii01 İnşallah 🤲 Biraz oluruna bırakmak lazım ailemde kafana takma diyorlar rabbim ne derse o olur diyorlar haklılar fazla kafaya takmamak lazım ama benim ümidim var hep tedaviyle hamile kalabiliyordum bu hamileliğim kendiliginden oldu diyorum ki Rabbim bize bu bebeği nasip eylediyse vardır bir bildiği diyorum ☺️