Ben normal doğum yaptım ilk başta çekerek çıkartıyorlar ama sonradan doktorum içerde parça vs kaldı mı diye eliyle kontrol etti onu anladım ama bu denli koluna kadar içeri sokmadı yani eliyle biraz yokladı o bile rahatsız edici oluyor bu şekişde düşünemiyorum bile