yigitege_annesi Özür dileyerek atıyroum bu fotoyu video izlerken önüme çıktı normal doğum böyle birşey mi plasentayı çıkatrırken böyle mi yapıyorlar kafama takıldı bilen annerlin yorumunu bekliyroum 🌸
Gizemmmmira yigitege_annesi Az sokmuş sanırım kolunu yok artık ya böyle mi gerçekten ben çekilerek alındığını biliyorum plesentanın
kediannesi60 yigitege_annesi daha önce doğuma girmis biri olarak böyle bisi yok canım sadece kalıntı kalmasın diye kontrol ediliyor plesenta bu sekilde değil bebek cıkar gibi cekiliyor
Sude-96 yigitege_annesi Ben böyle bir şey duydum ellerini sokuyolarmış çıkarmak için normal doğum yapan insanlardan ama bilmiyorum yalandır belki 😂 Eşi çıkarmak için diye duydum ben
yigitege_annesi kediannesi60 teşekrü edrm 💕 cnm bir rahatlama geldi 😂 kahve keyfisi yapabilirim kahve önümde bana bakıyor soğudu garibim
kediannesi60 yigitege_annesi haha izleme böyle şeyler canım defalarca normal doğum gördüğüm için normal istiyorum nasip olursa o bitinceki rahatlığı her doğum kendine özel bazıları inatla korkutmaya çalısır kimisi rahat geçirir bakalım bize hangisi nasip olucak🤣
Sude-96 yigitege_annesi jajajajajajs hiç güleceğim yoktu valla 😂 yok be o kadar kol sokmazlar yohh artık belki az 😂😂
poncikveannesii yigitege_annesi kendiliğinden gelebiliyormş gelmese onlar alıyor ama zaten bunu asla hissetmiyorsun daha bunu hissedip şikayet veya konusunu açanı bile görmedim sadece bi kız doğumunu anlatrken doktor çıkarttı ama fark etmedim dedi
yigitege_annesi poncikveannesii normal doğumda alt ksım narkozlu olmuyor bildiğim kadarıyla hisedilmemsi mucize olur ama açilmaya bağlida olabilir açilma iyiyssw hisetmek zor olur herşeyin bir zorluğu var sonu gzüel bitecek 💕
Gizem1234521 yigitege_annesi ben normal doğum için 9 saat suni sancı aldımda bebek baskı yapmadığı için zorunlu sezeryana alındım neyse. Bebeğin kafasının baskı yapmadığını aynı bu şekilde ellini soktular tutmaya çalıştılar banada yukardan bebeği ittirmemi söylediler. Çok acı vericiydi
yigitege_annesi Gizem1234521 bilemiyorum allah yardımcımız olan herşyin bri zorluğu vardır dünyaya bir can getirmek kolay değil💜💕
ucpasaannesi yigitege_annesi Ayyy ne alakası var yaaa her gördüğünüze inanmayın . Hafifçe karniniza bastırarak çıkarıyorlar. Kendi kayıp çıkıyor zaten acı falan da olmuyor 😬
yigitege_annesi ucpasaannesi bende inanamak için postı açtm doğrıluk payını öğrenmek için 💜🙏 bir üstünüzdeki kullanıcın yorumunu okurmuusnuz
Mom5444 yigitege_annesi gerçek değil. Plasentayıda ıkınarak çıkartıyorsunuz. Hatta o kadar kolay ki su gibi akıyor. Böyle şeylere bakmayınca inanmayın. Ben normal doğum yaptım ve ıkınarak çıktı ☺️
Crn_32 Mom5444 konuyla alakalı degil ama bişey sormak istiyorum lavman nedir neden yapıyorlar herkese yapılıyormu normal dogumda nasıl yapılıyor bilgi verirmisiniz
poncikveannesii yigitege_annesi bebek çıktığı gibi uyuştryorlar dikiş atmak için ama uyuştrmadklarıda olyor öncesi söyleyin mutlaka dikiş anında uyuştrn diye 😁
Esra-57 yigitege_annesi bence böyle almıyorlar benim ilk dogumumda bebekle birlikte gelmedi oraya sprey sikti sakın ıkınma dedi 5 10 dakka beni çatal da bıraktı belimden sanki bişey kopuyormus gibi oldu ebeyi çağırdım plesanta ayrılmış dedi çekmesiyle geldi 🤭
zeynepin_annesiiii yigitege_annesi bende böyle birşey olmadı sanırım bebekten sonra kendisi aktı geldi