ikicocukmeselesi Kızlar hadi herkes akşam menüsünü yazsın, ne yapacağım diye düşünenlere fikir olur💃🏼 Bizim menümüz; •Etli Nohut Yemeği •Bafra Pidesi •Salata •Kaşık Turşusu •Ayran
yigitege_annesi ikicocukmeselesi miss afiyet olsn bende bi yandan formda takılıyorum bi yandan da akşama ne yemek yapvam diye düşünüuroum beynim yandı şurda köşede kalaym 😀
35lavanta ikicocukmeselesi Ayy bakayımda kopya çekeyim vallaha mis gibi post 🤗🤗 Dünden kalan pırasalı kereviz var biraz o ortaya anca meze gibi olur brokoli kırmızı biber havuçlu haşlama salata yapmıştım dün ondanda baya kaldı (denemediyseniz kesin deneyin hem görsel hem lezzet çok güzel oluyor) Sanırım ya kıymalı kırmızı biber dolması yapıcam yada köfte makarna daha hala düşünüyorum kıymayıda inşallah birgün çıkarırım 😂😂😂😂😂😂
ikicocukmeselesi yigitege_annesi valla benimde nohut yemeğini annem yakın sağolsun o yapmış getirdi 😂 bafra pidesinide ben dedim yanına uydurayım hemen 1 tepsicik yaparım 😄
ikicocukmeselesi lavininannesii turşuu😂 eşimin tarafında yapıyorlar bende bilmiyordum aslında bildiğiniz turşu ama bütün malzemelerin minik minik doğrandığını düşün kaşıkla yiyorsun turşuyu😄
35lavanta ikicocukmeselesi Kızımı uyuttum şimdi bi kaçabilirsem yanında ilk işim çıkarmak olacak 🤭🤭 Hadi biraz daha yazsınlarda ona göre menü netleştireyim 😂😂😂
yigitege_annesi ikicocukmeselesi kaç milyon kişi annesinin söyledği eti buzluktan çıkarmadığı için dayak yedi biliyormusun sen 😂nasıl unutursn böyle bieşeyi hoş bende buna laf ediyroum akşam yemek yapmayı unutugum günlerde olmıştu😀
Ozlem2904 ikicocukmeselesi tencerede sebzeli tavuk patates, salcali makarna ve yogurtlu mor lahana salatasi
ikicocukmeselesi 35lavanta ahahah valla bende yarına öbürgüne diye ekran fotoğraflarını alıyorum bazen 😂