Busra25c benim doktorum bebekte bir sorun yoksa 38. Hafta ve öncesinde almıyor. Sadece en son kontrolde söyle birsey konuştuk. Eger bebek küçük ise kilosu az gidiyorsa ( gelişim geriliği değil ama , az kilo.aliyirsa ) anne karnında cok durmasını istemeyiz demişti. Bu gibi bir durum var mı?