Busra25c bebeğinizin kilosu gelişimi normalse bir sıkıntı olmaz Allah ın izni ile
ben 36+4 de doğum yaptım sadece kilo olarak küçük doğdu o kısmı dışında bir sıkıntı olmadı. Gelişimi 37 ye uyumlu demişti doktor bana
Size sezaryen gününü verirken gelişime bakmıştır diye düşünüyorum