CansuDemir insallah hersey yolunda gider bebegini vaktinde saglikli elinize alirsiniz canim..
Bana da erken dogum riski dendi. Rahim agzi boyum su an 31 mm. 10 gun once 26 mm olculmustu o yuzden yatisa gectim ama sanirim o deger hataliydi cunku ikidir 31 mm cikiyor yine de doktorum istirahat verdi.. senin kac mm ile serklaja karar verilmisti, surec nasil anlasildi canim?
Ev isi yok demissin, seninle biri kaliyor mu? Yemegini vs kendin yapiyor musun?