Ruv123- dediğiniz gibiydi sanırım serum verdiler sonrasında daha iyi çıkmış nts sonucu progesteron verip gönderdiler açıklığa bakmışlardı onun etkisi var mı bilmiyorum ama hastaneden geleli 1 saat falan oldu hem rahmime normalden fazla baskı hissediyorum hemde belim ve karnımın alt kısmında zaman zaman aşırı ağrı hissediyorum neden böyle oluyor ki