Kızlar ilk hamileliğim ve bilgisizim. Pazar günü bayağı bi yorulmuştum sürekli dışarıdaydım ve yürümüştüm gecesinde hiç uyuyamadım. Dünde neredeyse hiç uyuyamadım öğlende kalktım yatağımdan ve mutfağımı topladım misafirim olduğu için çok dağınıktı mutfağım. Neyse bu süre zarfında bebeğimin sadece kasılmalarını hissettim karnım taş gibi oluyordu. Ama hareketlerini hiç hissetmedim desem yeridir o kadar azdı. Fazla önemsemedim yoruldum uyuyordur falan diye düşündüm. Oturdum eşim işten geldi yemek falan yedik tv başına geçtik bayağı uzandım. Çikolata yiyince az bir şey hareket etti. Ama uzun sürmedi. Biraz korktum ama eşimde yoruldu annesi uyuyordur dedi. Gece ben uyumadan biraz hareketleri vardı. Ama karnımın tam altında sanki böyle bıçak batırıyorlarmış gibi acı hissettim. 3 4 dk falan sürdü bu acı. Dayanılmayacak gibi değildi ama acıyordu bayağı. Ne olduğunu anlayamadım geçince de uyuyakalmışım. Az önce uyandım yaklaşık 15 dk falan oluyor. Ama bebeğim hareket etmedi daha. Size sormak istediğim şey şuydu. Bunlar doğum belirtisi mi? Dün akşam yaşadığım şey yalancı sancı mıydı? Ve bebeğimin hareketsizliği normal mi anormal mi? Hiçbir bilgim olmadığı için korkuyorum ve size sormak istedim.