MehmetEzgiKelek Yas35 30. Haftadayız Dün aynı şeyleri bende yaşadım Allah korusun 😳😳 çok erken dahaaaa
zhloyn Kızlar gittim dr a kasılmaların ii bişey olduğunu ve daha da sıklaşmasını istediğini söyledi dr um. Geçen haftaya göre az daha inmiş aşağıya ama tabiki de yeterli değilmiş😒
zhloyn NidaEzgi benimki hala devam ediyor acıyor ama değer inşallah biran önce hayırlısıyla iner aşağıya😁