Hayırlı sabahlar hanımlar, ben geçen hafta 3+3 haftalıkken doktora gittim betahcg verdim 24.36 çıktı dün gittiğimde de 1254 çıktı doktor 4-5 güne kese gözükür dedi 4+3 üm şu an biraz fazla yükselmemiş mi beta kaç günde bir yükselmesi gerekiyor doktorum sorun yok dedi ama yine de dün akşamdan beri aklımda