MuhammetBirinci Sibel01 benimde kalçamda ve bacaklarımda çok oldu geçmiyormuş sanırım beyaza dönüp kalıyormuş maalesef
Sibel01 MuhammetBirinci mor çatlak için krem varmış sanırım bende şimdi öğrendim araştırcam bakalım sende bak istersen canım
bbestw Sibel01 göbek deliğimin üstü komple mor çatlak 😖 hiç bir şey kullanmadım çok pişmanım ilk gebeliğim benimde 🤷♀️
Sibel01 bbestw aynıyız desene 😁 mor çatlak için krem varmış canım istersen bak bi araştır bende yeni öğrendim inşallah etkisi olur
AnneyimHamileyim Sibel01 Ikinci bebeğime hamileyim 31 haftalık benimde karnım bacaklarım çatladı gögüsümde çok az var ama ilk hamileliğimde bu kadar olmamıştım sadece karnım az çatlamıştı 🙄 Çocuk doğurdukca haritaya dönücez kızlar yapcak bişey yok 🤷🏼♀️
TugbaKnalada Esneklik ve yapıyla ilgili. İstediğiniz kremi sürün eğer kalıtsallık varsa ve cildiniz kuru ise ne yazıkki çatlama oluyor. Ben 85 kilo idim zayıfladım sporla. 56 ile hamile kaldım şuan 62 kiloyum ben 30. Haftamdayım çatlak yok . Ama son haftalar da olabiliyormuş. Kırmızı iken estetik daha kolay oluyormuş beyaZa dönünce gitmiyormuş.