Sibel01 Kızlar 33 haftalık hamileyim. Göbek deliğimin üstü fena şekilde mor çatlaklarla dolu. İlk gebeliğim olduğu için biraz cahil kaldım sanırım ve hiç bişey kullanmamıştım başlarda (çatlak kremi vs.) aranızda bu sorunu yaşayan var mı kalıcı mı olacak bu çatlaklar 😯
Aybukealtintas Sibel01 Mor ken catlakları azaltıcı kremler kullanırsanız baya bi yok olabilir ama beyaz a döndükten sonra ne yazıkki care si yok o şekilde kalır 😶
MuhammetBirinci Sibel01 benimde kalçamda ve bacaklarımda çok oldu geçmiyormuş sanırım beyaza dönüp kalıyormuş maalesef
Asdfgh Habibeseyit benm kılo alıp vermeden dolayı bekarken kaalcamda olmustu aman napalm canm saglık li olsunlar da cok takmıyorum artık ya annelik kolay olsa herkese Rabbım bu duyguyu yaşattırırdı boyle dusunuyorum
Abdbahar Canım mor çatlaklarımız Doğum sonra normal çatlak olarak kalacak Benimde bacağımda da var alışmak zorundayız onlarla yaşamaya :)
Sibel01 Zaten aşırı takmıyorum kafaya yeter ki bebişlerimizi sağ salim alalım kucağımıza o yüzden rahat davrandım sanırım hiç bişey kullanma gereği duymadım neye güvenerek bilmiyorum tabi 😂
Sibel01 NurKaradmn kullandığın halde öyle mi o da kötü canım ya ama olsun ne yapalım her şey yavrularımız için 😌
Ilaydaafra5 Krem sursende bi faydasi olmuyo canim ben cok pahali bi krem aldim kullandim.hic aksatmadan 40 haftamdayim catladim vucut esnekligiyle alakali mireli bozma bozarsan cok kotu oluyo ☺