Seymaylaylom ben yaptırdım tavsiye ederim eğer imkanın varsa çok iyi oluyor. Ben tüp bebekle hamile kaldım transfer öncesi embriyoya test yapıldı temizdi sonra 2’li testte nifty yaptırdım oda Allah’ıma bin şükür temiz çıktı detaylı ultrasonra bebek 2 hafta geriden geliyor diye korktu doktor ama elinde önceden yapılan o 2 test ve bütün değerler normal çıkınca daha rahatladı yoksa amniyo sıvısı alalım demişti bende çok korkmuştum