Seymaylaylom Merhaba, hamilelik süreci çok uzun ve evhamlı bir süreç. Hele ki ilk çocuksa insan şimdiden titriyor üstüne☺️ Gen testi yaptırdığınızda başka hiç bir teste ihtiyacınız kalmıyor. Tam anlamıyla maddi imkanla doğru orantılı bir test imkanınız var ise tereddüt dahi etmeden yaptırmanızı öneririm. 2-3-4 tarama testlerininde doğruluk oranı verimli değil. Detaylı ultrasonda dahi küçük bir kusur olsa en azından kötüye yorumlamazsınız içiniz hep rahat olur. Benim öyle oldu🤗 şu an 22. Haftamdayım, nice adlı bir firmaya yaptırmıştım. Memnunda kaldım, cinsiyetimizide erkenden öğrendik🎈