Dogalanne Mombaby64 İnanın kilolu bebek daha kolay doğuyor.4500 doğan oğlumda hiç epizyo olmadı bende.Bebiş güçlü olunca birden ittiriyor kendini..Tabi annenin rahat olması, doğru doğum destekçileri,stres olmaması da çok önemli.
ElifB08 Sblatc o ileriye doğru bastırmasa acıtmıyor tabi 🤣 bende o an ‘hocam napıyorsunuuuuuuuzzz’ dedim yani acımıyor diyen bordo berelidir
Sblatc ElifB08 ben bi hafiften bağırdım falan ama Allah tan o an refleksle çataldayken doktora tekme falan atmadım. Bence her doktor farklı yapıyo. Bana aynı doktor 2 kere yaptı ilki acımadı ama ikinci de zorlandım. İkinci de ağrı eşiğimi ölçtğ sanırım acıtarak. Çünkü ağrı eşiğin yüksek normal doğarsın dedi ama ben o an bütün inancımı kaybettim resmen😂
Sblatc ElifB08 kesinlikle. O an normal doğuma olan inancımı kaybettim. Millet diyo çatı muayenesi kolaydı hiç acı olmadı ben çok zorlandım hem de doktor diyo acı eşiğin yüksek bu nasıl iş anlamadım😂
ElifB08 Sblatc doktor acı eşiğin yüksek dese gülerdim 😅 Bence bizim doktorlar biraz kaba, millete nasıl muayene yapıyorlarsa 🤷🏻♀️😂